pondělí 23. února 2009

V pořadí 4. trénink 5x5

Podle předem stanoveného tréninkového plánu jsem dnes poprvé navyšovala váhy - protože se ukázalo, že jsem to na úvod neodhadla dobře, navyšovala jsem u dřepu 2,5 kg, u Benche a klasického Mrtvého tahu 5 kg. Po 4denním odpočinku mi trénink vyloženě sednul a tak jsem si udělala radost a po skončení všech opakování u každého cviku jsem zkusila zařadit o něco vyšší váhu než bylo moje dosavadní maximum. Jen pro upřesnění, semky do hlášení tréninku si píšu jen váhu kotoučů, váhu osy cca 5 kilo nepočítám (takže každá váha je ve skutečnosti +5 kilo navrch). Ok, dnes:

Dřep
5x5x20kg + 1x1x22,5kg
Bench 6x6x22,5kg + 2x1x32,5kg
Mrtvý tah 5x5x25kg + 1x1x55 kg

Doplnění:
Parodie na shyby podhmatem 5x5
Přítahy kolen ve visu 5x5

Trénink 5x5 v pořadí pátý je plánován na čtvrtek 26.2. (3 dny odpočinku). Zítra mě čeká příjemné aerobní a protahovací cvičení. Do posilky zamířím zřejmě i ve středu, ale jen za lehkým cvičením zad a břicha, abych měla dost síly na čtvrteční trénink.

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz