středa 28. ledna 2009

28.1.



V pondělí 26.1. byla posilka (jen cvičení s lehkými váhami), včera 27.1. Aerobic.

Výňatek z dnešního tréninku:
Bench press na rovné lavici 10 x 20 kg, 3 série
Zanožování 15 x 10kg 3 série
Mrtvý tah s nataženýma pačmákama 15 x 20kg 4 série
Dřep 10 x 1 série bez zátěže, 10 x 20 kg 2 série

Ty dřepy jsem zkusila až na závěr, kdy se pobolívání kolene rozcvičením ztratilo, uvidím zítra. Rozcvičování, průběžný a závěrečný strečink je samozřejmostí.

Každý den nachodím celkem 4 - 7 kilometrů.

2 komentáře:

  1. Dobrý den paní Jaruško,
    moc děkuji za odkaz na moje stránky, dám si Vás na ty své taky - pro inspiraci starším ženám, aby se nebály sportu s činkami, tak jako Vy. Máte můj obdiv a úctu...
    P.S. Ať to šlape... :o)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Moniko, jste skvělá a máte můj obdiv. A určitě budu sledovat, kdy přibude nějaký nový rekord!

    Víte, ženy s nadváhou jsou často mnohem více nešťastné, než se na první pohled může zdát. Nedokáží svou nadváhu řešit a vyřešit (taky jsem k nim patřila). Když člověk stárne, je to všechno těžší a těžsí - třeba to moje zápolení popisované zde bude některé ženě dobré jako inspirace, že to jde.

    Držím palec a přeju vše dobré. Jitka

    OdpovědětVymazat

jitka.krasova@seznam.cz