pondělí 11. dubna 2011

Můj malý smutek skončil a dnešní trénink

Až do dnešní posilovny jsem byla trochu smutná že jsem v sobotu nezvedla těch 52,5 kilo které jsem si natrénovala před MR (hovořím o trénovaném zdvihu podle soutěžních pravidel WUAP). Skutečnost je ovšem taková, že ta osa, o které mi všichni tvrdili že by měla mít 10 kilo má jen 7,5 (v naší posilovně stojí stařičká váha na vážení lidí a tak jsem osu dnes převážila). Tím pádem jsem měla ve skutečnosti natrénováno jen 50 (ne 52,5 kilo jak jsem si myslela). Možná to někomu přijde jako hloupost, ale já jsem se na první start připravovala a na výsledku mi záleželo.

A ode dneška budu psát váhy správně.

Dnešní trénink:

 

Mrtvý tah
- 2 JČ každá 20 kg x 5 / 4 série
- velká činka 50 kg x 5 / 5 sérií

Rozpažky
3 kg x 10
10 kg x 10 / 3 série

Bench press volnou činkou
8 x 27,5 kg
6 x 32,5 kg
5 x 37,5 kg
3 x 40 kg
2 x 45 kg
1 x 50 kg



Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz