čtvrtek 16. února 2012

Poznámka

Přece jen uvažuju o startu, viz pozvánka v předcházejícím příspěvku. Tolik jsem se na další sezónu těšila a velmi bolestivé srpnové zranění šlachy (srpen 2011) mě na 5 měsíců vyřadilo ze smysluplnějšího tréninku, byla jsem ráda že můžu trénovat aspoň nějak. Představovala jsem si, že v roce 2012 budu závodit s výkonem aspoň o 10 kilo lepším a to už bohužel nestihnu.

Často přemýšlím, o čem ten život je?...cíl je jasný.  Trénink mě baví a snažím se ho doplňovat různými cviky aby ramena zesílila a cokoliv v nic nebylo náchylné ke zraněním. Jsem si vědomá i zkrácených partií (dozajista souvisejích se srpnovým zraněním), snažím se s posilováním i hodně protahovat.

Přece jen uvažuju o startu - vnímám to jako privilegium, jako možnost kterou mi život nabízí. A ten život je jen můj a je jen na mě, jak ho prožiju. Čas mám do 27.3. kdy je uzávěrka přihlášek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz