středa 12. ledna 2011

Dnešní trénink posilovna 12. ledna 2011

Dřep 5x5x30kg

Bench press volnou činkou
3x6 x 37, 5kg
3x6 x 40kg

Mrtvý tah 5x5x60kg

Takže trénink č.4 podle tohoto rozpisu
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka: zjistila jsem že mám špatný tréninkový plán - nevím nakolik se na tom podílela moje hloupost nebo chyba excelovské tabulky pro výpočet, důležité na tom je to že mi to došlo včas!!!

Takže znovu, předpokládaná maxima na konci března (kdy trénink končí) jsou: dřep 50 kg, bench 65 kg, mrtvý tah 100kg.

K mé nezměrné radosti jsem zjistila že bolest ramene skutečně ustupuje. Pravda je, že rameno denně rozcvičuju a protahuju a přidala jsem i cviky s lehkou zátěží tak aby zesílilo celé rameno a s ním i problematická rotátorová manžeta (pletenec šlach a hlubokých svalů ramenního kloubu). Tímto momentem se otevírá období smysluplnějšího trénnku a doufám že i bacily mě konečně dají pokoj. Moc se těším.
 Tahle paní http://powerlifting.ronnie.cz/c-8379-adina-hykova-to-by-v-tom-byl-cert-abych-to-nedokazala-take.html má moje sympatie - a pak že to nejde!!! Všechno jde když se chce!

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz