pondělí 9. května 2011

Trénink 9.5.2011

Už jsem to tu psala, bolest levého ramene (kterou jsem si pořídila v září 2010) je úplně pryč. Zmizela postupně bez prášků, trpělivým cvičením a posilováním všeho svalstva okolo ramene. Můj dík patří Monče Rovné, která mi v březnu vysvětlila co a jak a proč.

Dnešní trénink se nesl ve znamení  rozcvičování všech možných sviků s jednoručními činkami 3 a 10 kilo. Možná že někoho napadne proč to pořádně nepíšu. Nepíšu, není co, cvičím dlouho už hodně intuitivně - cítím svalové skupiny které jsou slabé, nebo které jsou zatuhlé a potřebují posílit a protáhnout. Často střídám tahy s tlaky a následně provádím strečink, poslouchám svojí tělesnou schránku a provádím s ní to co jí dělá dobře :o)

Po 20ti minutovém rozcvičení s nízkými váhami včetně benče jsme přejela bench press 3x40 kilo v 8 sériích, chtěla jsem dodržet pauzy mezi sériemi 30 sekund. Cítila jsme že 30 vteřin pauza mezi sériemi je pro mě příliš krátká a tak jsem protáhla pauzy na 45-60 vteřin. To mi umožnilo cvičit pomalu, naprosto soustředěně a s rozmyslem.

Na tento čtvrtek plánuji fullbody: dřep, mrvý tah  a bench. Jakou podobu bude trénink mít ještě uvidím, poslední verze kruhového tréninku se mi dost zalíbila.

Doplňky 2x denně 250mg. vitamínu C, B komplex, Zinek 15mg, podle návodu BCAA Pure

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz