čtvrtek 4. února 2010

Čtvrtek 4. února 2010

V úterý bylo kondiční cvičení pokřížené s aerobicem, cvičitelka si na nás pěkně smlsla :o))) a nachodila jsem asi 5 kilometrů. Včera jsem se cítila unavená a rozhodla jsem se, že před dnešním full body tréninkem v posilovně zařadím úplný odpočinek, takže jen courání se pesem. Vyplatilo se.

Posilovna:  dnes jsem šla do posilovny s lehkým pocitem únavy, bolavými tricepsy a pochybnostmi, jak to asi dopadne. Podařilo se mi rozcvičit a rozběhnout se a tak jsem navýšila u benche 2,5 kila na 35 kilo. Bylo to sice trápení a série čisté to nebyly, ale uzvedala jsem to.

5x5 25kg dřep s volnou činkou
10x tyč, 10x20kg, 4x4 35 kg, 2x10 20kg (rychle) bench press volnou činkou na rovné lavici
4x4 50 kg mrtvý tah s nataženýma nohama
shyby podhmatem 3x3 (začíná se to podobat shybům)
shyby naširoko nadhmatem 3x3 (tak to je parodie)

předtím pořádné rozcvičení, průběžné doplňkové cviky, průběžný a dlouhý závěrečný strečink - dnes 75 minut

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz