pátek 9. března 2018

Znovu :)

Ano vím dlouho sem nepřispívám. Intenzivnější silový trénink jsem před časem opustila, důvodem byly rodinné okolnosti a následné vyhoření. Šlacha v pravém rameni mě bolí pořád, od roku 2011. Mám operované oba menisky, jeden v roce 2003 a druhý v roce 2008. Kolena se mě následně podařila zpevnit dřepováním se záteží, dnes mě nebolí a chodím s nimi trchu běhat. Občas zařazuji do tréninku hluboké dřepy, ale bez zátěže, opravdu jsou v pohodě....

Jako každý kdo čichnul ke sportu: těžko sportování jako takové nedokážu opustit, důvodem je závislost, udržování přiměřené váhy (nedaří se podle představ) a jak přibývají léta pak péče o tělesnou schránku a udržení co nejlepší fyzické kondice.


Shnrnu to:

- BĚH: od března 2016 trochu běhám, celkový součet naběhaných kilometrů k dnešnímu dni je 292 kilometrů.
- KONDIČNÍ CVIČENÍ: jednou týdně chodím cvičit, je to skupinové kondiční cvičení ve svižném tempu s hudbou asi nejvíc podobné Aerobicu (20 minut zahřátí, 20 minut posilování celého těla = cviky s váhou vlastního těla, 15 minut protahování). Od roku 2005.
- CHŮZE: denně nachodím 3-6 kilometrů, mám dva velké psy.

K vedení deníčku se tímto vracím.


Foto s čelovkou pro běh, donesl Ježíšek, díky jemu jsme mohla běhat i v lednu a v únoru (teploty nad nulou, sníh nebyl).



Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz