pátek 23. března 2018

Běh pátek 23. března 2018


Rozhodla jsem se že si nebudu všímat ranní ztuhlosti, poletování sněhových vloček a teploty stupeň nad nulou a vyběhla jsem. Trasa stejná jako miule, říkala jsem si, potěšil by mě o minutu lepší čas než před týdnem.



Asfaltový povrch byl jen jemně poprášený sněhem, takže po zdolání kopce jsem nasadila příjemnější tempo a jak měření ukázalo na druhém kilometru o něco rychlejší než před týdnem. Po zahnutí na zpevněnou cestu mě bylo jasné, že terén je o nohy, z větší části ho pokrýval zledovatělý sníh, na něm lehounký cukr z nočního sněžení. Takže jsem nějak běžela s vědomím, že když nedám  pozor nabiju si ústa. Do toho se tam motalo smrdící auto pražských služeb a hoši vyklápějící odpadkové koše konali svou práci, ovšem jak se ukázalo, zrovna v místech kde byla cesta nejlepší.... to jsem zjistila dodatečně na posledním kilometru, když jsem se vracela zpátky. Běželo se mě jakž takž, našla jsem si úzké místo na kraji kde se povrch zdál trochu pevný a pokusila jsem se běžet rychleji, povedlo se: na posledním kilometru mám změřený letošní nejrychlejší čas.

Stejně jako před týdnem = celková délka 4,03 km. První kilometr do kopce s převýšením 40 metrů, pak jen malinko do kopce z kopce. Povrch: 1800 metrů asfalt, pak zpěvněná cesta pokrytá "sběholedem".

Čas: 36 minut 10 s (zlepšení asi o 30 vteřin než minule). Spálená energie 426 kcal (1789 kJ)


Suplementace před během:
- 1 tableta hydrolyzovaného kolagenu
- 1 tableta Inovo 5 (kloubní výživa - složení: Glukosamin sulfát, Chondroitin sulfát, MSM, Kolagen II. typu, Kyselina hyaluronová)
- 250 mg vitamínu C



Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz