čtvrtek 18. března 2010

Dnešní trénink - 18.3.2010

Ještě že dnešní den jsem stanovila jako den s lehčím tréninkem! Po vyjížďce na motorce, vycházce se psem a v kombinaci s dnešním jarním oteplením jsem se před posilovnou cítila unaveně (normálně chodím natěšená po celodenním pracovním dřepění na panimandě).

Na benči jsem stanovila váhu jen 70 procent maxima a více sérií a opakování, ovšem k mrtvému tahu (který cvičím ráda) jsem se už musela přemlouvat a po třetí sérii jsem to vzdala úplně. Nutno podotknout, že po těch letech poznám, kdy toho mám tak akorát dost a nemá cenu to násilím lámat přes koleno.

Benč 2x10 20 kg, 6x6 30 kg

Mrtvý tah 3x5 50 kg

cca 40 minut a šup domů


P.S. Ještě jsem zapomněla, ve středu a v neděli byl rotoped, vydaná energie v lehkém aerobním pásmu 600 kcal (= 2520kJ)

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz