čtvrtek 4. března 2010

Čtvrtek 4.března 2010

Taky dělám chyby a dnes jsem chtěla dřepovat s 30 kg zátěží, ale po dvou sériích jsem si musela připustit, že takovéto dřepování je dnes nanic (technicky špatně, neutáhnu to a zabírají především kvadricepsy). To se mi někdy stává, že nejsem schopná cvik provést správně s váhou, se kterou jsem už cvičila dříve bez větších potíží: naučila jsem se, že když to není dobré dnes, je lepší necvičit cvik vůbec a zkusit to příště. Proto jsem si vzala 20ti kilovou jendoručku (přidržela na rukama před hrudníkem) a dělala dřepy čelní až dolů a to bylo ono!

Rozcvičení a Bench press se stoupajícími váhami, následoval trénink jednotlivých zdvihů s vteřinovým zastavením dole - uff... takže 15x1x35 kg a 2x 37,5 kg

Zbytek jsem pojala jako kruhový trénink:

čelní dřep 5x5 20 kg
mrtvý tah s napnutýma nohama 4x4 50 kilo
shyby 4x4 (to jsou pořád shybí mrzáčci, ale cvik je to výbornej)

Dneska hodka, tedy 60 minut

Žádné komentáře:

Okomentovat

jitka.krasova@seznam.cz