středa 22. května 2013

Trénink středa 22.5.2013

 
Bench press volnou činkou

1x 8     38 kg
1x 8     38 kg
1x 6     43 kg  / 6 sérií
1x 10   38 kg


Leh - sed zkracovačky  (max. pokrčené nohy v tureckém sedu)
15 x   3  série

Hluboké dřepy až nad zem s jednoručkou 20 kg, široký postoj
10 x 3 série


Včera bylo hodinové kondiční cvičení, ranní rozcvička a tak.

Rozhodla jsem se na trénink trošku přitlačit, záleží ovšem na pocitech a zdraví, další trénink v pátek a bude to určitě jen lehčí benč, nic jiného totiž nebudu stíhat.

2 komentáře:

  1. Ahoj, můžu se zeptat na ty dřepy? To tě nebolej kolena? Dík Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, ne kolena mě nebolej. Bolela mě před několika lety, oba menisky mám operované, a kolena mě nebolej od té doby co dřepuji se zátěží (asi 3 roky). Pravdou je že jsem začínala hodně opatrně, malé váhy, malé počty opakování, stehna ve vodorovné poloze s podlahou, až časem jsem zátěž zvyšovala. Hezký den Jitka

    OdpovědětVymazat

jitka.krasova@seznam.cz