sobota 7. srpna 2010

Silák města Žatce 2010 + Srpnová pauza

Zúčastnila jsem se závodů Silák města Žatce 2010 a i pro mě bylo překvapením, že dokážu zvednout na mrtvém tahu 50 kilo v 35 opakováních bez přerušení, pro zajímavost jde o váhu celkem 1750 kg.

Rozčarováním pro mě bylo, že nedokážu uchopit těžkou pneumatiku a převrátit jí (podařilo se mi to jen 2x) a netuším, jak a kde trénovat.

Převracení pneu 50 kg. Foto: Vladimíra Němcová, Žatec



Že právě teď cítím každý sval na zádech a na zadku, to snad ani nemusím říkat :o)). Do konce srpna si dám pauzu a pojedu udržovacím/odpočinkovým systémem domácího tréninku tj. kliky, dřepy a ostatní :o)

V září nashledanou!

2 komentáře:

  1. Ty pocity namoženosti plně chápu, včera jsem se téhle akce taky zůčastnil a dneska se mi vůbec nechtělo vylézat z postele :-)
    Pneumatika je zvláštní disciplína a ta co jste obraceli v kategorii žen byla dost nízká,nedala se nakopnout kolenem tak možná proto šla špatně. Trénovat se dá buď někde doma s vyřazenou pneu, nebo zřídka v některých nadšeneckých posilovnách.
    Každopádně gratuluju všem ženám/slečnám co včera našly odvahu a soutěžily tam.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já to dnes rozhýbávala s naší těžkou sekačkou a plnými koši těžké šťavnaté trávy tak asi 90 minut čistého času, to chci vidět jak budu "vypadat" zítra :o(, ale to nic, vždyť jsme na to bolení svalů zvyklí, ne? jste hodný že té mojí nešikovnosti říkáte "byla dost nízká,nedala se nakopnout kolenem tak možná proto šla špatně", soupeřkám to evidentně šlo docela dobře :D - víte co je pro mě opravdu důležité? Že dokážu zvednout svojí motorku, která i s palivem váží cca 250 kilo a přesně před měsícem mi upadla při tréninku jízdy zručnosti: i to je hodně o grifu, musí se to umět :o) Díky za návštěvu a komentář, mějte se pěkně a já možná příští rok dorazím znova.

    OdpovědětVymazat

jitka.krasova@seznam.cz